Hår..

Är ju bara så kul!! Jag älskar hår :-)

Nu är det snart dags för ett frisörbesök. Bokade på ett ställe jag var på när jag färgade brunt, där var de gulliga och man fick cocosboll kommer jag ihåg!!

Frågan är ju bara vad man ska hitta på...Ljust vet jag. Men frågan är om det blir blekta slingor blandade med någon annan färg..Eller bara väldigt ljusa slingor..Eller nåt annat..Vi får väl seeee!!








Idag efter jobbet har jag varit effektiv. Vet inte vad som tog åt mig..Men plötsligt så stod jag där med skurmoppen i handen..Nu luktar det citron o är rent.

Åhh måste fortfarande köpa batterier....

Kram


Kommentarer
Postat av: Felly

Vilken fin blogg du har :D

2009-08-13 @ 22:05:13
Postat av: Gissa vem?

Jag röstar för riktigt ljusa slingor, det klär dig!

2009-08-14 @ 12:15:26
Postat av: Anonym

Ingen kort page denna gång? :-)

PS. Se upp för korta luggar haha

2009-08-14 @ 13:30:11
Postat av: claris

Ingen kort page denna gång? :)

Se upp för saxen så den inte tar en fööör kort lugg bara haha

2009-08-14 @ 13:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback