Gratis lexikon..

året ut!

Tips till alla er som behöver en ordbok. Jag glömde mitt spanska lexikon hemma och har använt mig av lexin sedan jag kom hit, där finns inte många ord kan jag säga er.

Kollade in på Nordstedts sida och såg att man får gratis lexikon året ut (2009 alltså). Både spanska och engelska (och tyska såklart, men det har jag ingen nytta av hittills...).

VÄLDIGT bra. Går ju fortare att slå upp såhär än i bok också. Hade den engelka förut som jag fick av Clara,men det var till en annan dator. Så nu är jag nöjd över att ha det igen.

Nu är jag nöjd med novell-läsandet för idag (resumén men....) så¨jag kan gå på frågorna senare i helgen.

Ska mysa ner mig framför Kristallen som börjar på 1an om tjugo minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback