Godmorning..

Jag ligger fortfarande i sängen. Ska snart ta mig upp. På dagens to-do står frågor till novellen o kanske en promenad.

Hade en superskön lördag. Åkte till Tornby med några av tjejerna som hade listor på saker de behövde. Var skönt att åka ut utan något att leta efter. Men om man intehar behov så skapar man sig behov..Plötsligt behövde jag nåt fint att klä på mig till kvällens utgång. Så då stressade jag upp mig när jag inte hittade något ha ha...

Vi cyklade hem sopm packåsnor med dammsugare,ikeapåsar och jag med en maxipåse.

Duschade och bytte om. Cyklade hem till Emilie o tog sällsis med henne och Sebbe till kvällens mål.Inflyttningsfest hos Maria o Olle.

En mycket trevlig kväll där. Vidarte till Platå där det var lite väl mycket tecno men det blebv bra iallafall :-)

Återkommer med bilder snart...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback