Frukt-begär..

Såja.

Den här dagen börjar lida mot sitt slut och jag har hunnit med det jag skulle.

Nu var jag en sväng till Konsum Valla för att handla lite mys-kost till kvällen..Verkar vara en bra film, Gangster, en svensk thriller och det brukar jag gilla.

Laddat upp med ingredienser till fruktsallad. Slog tillochmed på stort med en ananas (!!!). Det har jag inte alls tyckt om förut men nu under sommaren så började jag gilla det.

Har några såna grejer som har kommit över på senare tid. Saker jag verkligen INTE kunde äta men gillar nu:

1. Ris
2. Ananas
3. Salami

På listan står fortfarande...

Kroppkaka
Julkorv
Sill
Kaviar


Kommentarer
Postat av: Maria

Det där med kroppkakor är inga problem. Ska göra några riktiga någongång så ska du få smaka och se hur grryyyymt gott det faktiskt är :) //Ölänningen

2009-08-31 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback