Effektiv söndag..

Åkte till Ikea som sagt..I motvind cyklade jag tappert.

Köpte två nya matlådor, två doftljus och två tavlor. Rummet är ganska mörkt nu..Egentligen inte, för det kommer in väldigt mycket ljus. Men det är mörkt möbelerat, grått och svart. Slog till på två rosa-aktiga tavlor iallafall. Väldigt fina och jag planerar att de ska hänga över soffan.

Ska ringa pappa o få instruktioner om hur man hänger upp tavlorna. Det är nämligen betongvägg precis där de ska hänga.

Väl hemma från Ikea så drog storkoket igång. Både korvgryta och lax -och kräftpaj. Gott och nu har jag lådor inför veckan som kommer.

Emilie kom över och sa hej,det var kul att se henne för det var såå längsen!! Hon har ju flyttat in på nya irret så vi är grannar nu :-)

Nu tvättar jag. På nån annans bokning. NÅN har bokat men tvättar inte. Så nu gör jag det..Undrar om det kommer komma en arg lapp.

Idag köpte jag äntligen batterier. Men jag vill inte ta kort på mitt boende ännu..Först måste ju tavlorna komma upp. Så här får ni ett livstecken från mig, hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback