Dumma skit..

Dagen har varit bra. Jag har läst novell och tvättat handdukar..

Tog en långpromme med Emilie i rydskogen och fick dagens motion. Fint väder men lite kallt är det.

Sen kom jag hem och skulle göra mat. Då vända plötsligt hela dagen och allt blev värdelöst. Jag märkte att jag INTE KUNDE öppna min konservburk med krossade tomater. Skulle göra köttfärssås..Hade nån apparat för att öppna som jag inte fattade hur jag skulle använda. ARGARE än nånsin var jag när jag inte fattade pappas förklaring heller. Och inte kunde jag gå ut o knacka på hos nån för jag hade bara en handduk på mig. ÅÅÅHHHH var längesen jag blev så arg så jag var tvungen att börja tjura.

Pappa säger åt mej att hälla i ketchup istället. Så jag tog i ketchup. Köttfärs,lök och ketchup, inget mer. Och nu får jag mail hemifrån där de hoppas att jag hade i buljong,vilök och vatten. DET HADE JAG INTE. Och det blev så himla äckligt åååhhh...

Nu är jag på mitt sämsta humör nånsin. Och telefonen ringde nyss, ett kostigt nummer så jag svarade inte. Hitta.se säger att det är Hartvig Mortensen isoleringsmontör?




Nu ska jag göra nåt som får mig på bätter humör. Ska titta runt på alla nätshoppingsidor som finns och sen mysa framför tvn resten av kvällen. Nu är det snart kallt och jag vill ha nya höstkläder, jeans och höstskor.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter precis som det skulle vara jag som var kocken ;)

2009-08-23 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback