Dr Mugg..

Slog på tvn och möttes av barnprogrammet Dr. Mugg. He he he he det var riktigt roligt o precis i min smak..Och på min nivå en lördagsmorgon som denna.

Det hela utspelar sig i Dasseborg och handlar om toaletter. En sekt för oroliga magar hade möte i kyrkan och prästen (herr häckberg) helar befolkningens rumpor. De blir lyriska och beter sig som man gör i sekter. En man som har varit "nödig" i flera månder i streck får hjälp med sitt problem. Men så plötsligt dyker Dr. Mugg upp, han är ond och vill att folk ska vara på toaletten mycket så att han kan säja sina pruttomobiler. De rör på munnen i stora rörelser sonm inte alls går ihop med det de säger.

Hör ni hur sjukt det låter? Mindes inte att barnprogram kunde vara såhär konstiga men nu förståpr jag varför barnen sitter klistrade på morgonen hehehe...







Håller på nere i tvättstugan och ska nog snart hämta upp det som hänger i torkskåpet. Nu ska jag byta sängkläder och sen kila ner.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback