Bussproblem..

Gick ut för att ta bussen som jag brukade åka med för två år sedan. Tror ni att den linjen finns kvar...Nej..

Den som var så bra och tog mig hela vägen till Tornby.

Vet inte om jag missade den..Men i busskuren fanns ingen tabell eller nåt sånt. Konstigt och dumt beslut tycker jag som var stammis på den!!

Gick hem och tog cykeln istället. En skön tur ut till Tornby där storaffärerna ligger. Jag gick och blev ICA-medlem så nu hoppas jag att jag får en tårta när jag fyller år :-)  Sen provsmakade jag nån korvgryta och fyllde tre kassar med mat.

Ikväll blir det iallafall lugnt efter några om och men,lika bra.Ska göra dillkött (fusk med cornbitar som mamma brukar göra) till middag och sen mysa med mitt nypåfyllda skafferi och något bra på tv.

Titta vad mycket fint det finns att köpa!!!







Vila - Delight Lace Dress



ASOS Shoulder Pad Lace Bodycon Dress


Acne  Plan


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med dillquorn,smakar precis som riktigt dillkött!

2009-08-15 @ 21:14:22
Postat av: Ericool

Flängig i stilen

2009-08-16 @ 00:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback