Blöt natt..

Det var roligt på jobbet igår! Efteråt var det mindre roligt. Mina nycklar försvann på stan. Jag cyklade hem utan nyklar och kom inte in..Panik och ner på stan och in i alla butiker igen för att leta. Hittar nycklarna bredvid cykelstället jag stått i..TUR!

Lite stressigt hemma. Skulle dra ner min nyinköpta vinflaska..Den åker NER..Rätt ner i golvet.. Går sönder och det är glas och vin överallt.

Cyklade till Marielle. I ösregnet.. Emilie i sin luva och jag med mitt paraply. Läckande sadlar och strumpbyxor som höll på att gå sönder. Vilse i T1 mest pga mig och de stora busgagen...Men sen så såg vi den magiska skylten, nr 4, och kunde gå in i värmen.

Var en mycket bra förfest!! Mycket gott o kul me pinglorna såklart :-)

Men Flamman var dött så jag och Emma valde att cykla hem istället.

Väl hemma tog jag en varm dusch.. Frös mycket och såg ut som ett ritkgit psyk (blöt i håret och svart under ögonen av regnet), var nog lika bra att jag inte gick in.

Skönt att sova och vaknade för ett tag sedan. Idag ska jag beta av min lilla lördagslista:

- Tvätta
- Städa
- Veckohandla i Tornby eller på Netto.
- Laga nån mat
- Läsa spanska novell


Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

saraaa, vilken fin blogg du har! hur har du gjort för att få den så snajsig?? help meee! :)



och tack för igår!! hade jättekul! och tack för presenterna, alldeles superbt! =P



pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback