Att göra andra glada..

Sägs ju att vi ska säga vad vi tycker. Men verkar mest vara negativa saker..

Men det borde ju gälla positiva saker också :-)

Ikväll fick jag ett mail...Det är från flickvännen till killen jag bodde med. Vi pratade bara en fåtal gånger och hon följde med mig till Mango för att byta en klänning en annan gång.

Hola Sara. ¿Como estas? Soy Natalia que iba contigo cambiar el vestido a MANGO.  ¿Trabajas? Aves es miro tu blog, estas muy guapa. Eres muy buena persona, y muy simpática. Ya lo sé, no te conozco mucho, pero yo visto como eres.  

Hej Sara, hur är det? Jag är Natalia som gick med dig för att byta klänningen från Mango. Jobbar du? Jag tittade i din blogg. Du är en mycket bra person, och mycket snäll. Jag vet, jag känner inte dig bra,men jag såg hur du var.:)


Jag blev verkligen glad för de orden.


Det är många som jag verkligen tycker om och som förtjänar ett långt mail med varför dem är så bra.


Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen en snäll och fin människa!!

Verkar som många tycker att de är coola när de hackar på eller är taskiga mot andra, de säger att de inte är rädda för att säga vad de tycker etc etc. Jag kallar ett sådant beteende för avsaknad av empati och social kompetens.



2009-08-24 @ 14:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback