Yeyyy..

Idag har jag last en massa och gjort punkter infor Collbató.

Tog en paus och drog ner pa stan for att testa en bikini jag sag redan igar pa Calezedonian.. Bara obverdel..For trosorna var i det minsta laget.. Tycker alla bikinisar ar sjukt sma har!! Horde daremot att en brasilianska har tyckte att allt var sa stort och tackande har..Ujuj sager jag bara.. Men hittade en bra underdel pa ett annat stalle sen (Clara,dit maste du me ga i jakt pa sbvart underdel!!).

Om en stund ska jag samhandla med Emsi.. Jag vill ha en rejal chokladkaka..Kanns som helg idag! Blir inga tapas och vin iallafall.Det mulnade igen och borjade regna..Konstigt vader! Har varit sahar i ngra dagar nu, forst strandvarmt och sen regnigt och gratt pa eftermiddagen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback