What?

Igar var verkligen en nere i botten dag. Jag var inte bara lite snuvig om ni tror det -nej, rummet snurrade omkring bara jag reste mig upp, jag kunde bara svalja godis och kallsvettades.

Men idag vaknade jag pigg som en larka..Piggare an vad jag brukar vara.. Jag har ofta sahar..En JATTESJUKdag.. Mamma tippade pa det igar ocksa.. Det ar lite konstigt..Undrar vad det beror pa.. Kanske att jag tar hand om mig sjalv och kurerar sa bra nar jag kanner sjukan kanske.

Nu ska jag inte tro att jag mar bra. For jag har ju lite penicillin i kroppen..Den jag kopte i vintras ligger kvar i ladorna namligen..  Sa det kanske sagee POFF snart sa ligger jag dackad igen.

Lite konstigt det har -men jag ska inte klaga!!

Snart kommer Emma.Vi ska ga ut pa stan! Och jag ska mota in henne till en frisor;)

Konstigt vader..regnbageaktigt..Forst sol..sen regn..men ser ingen regnbage..

Skoldagen var forresten sadar..Forklarades massa komplicerade formler o sa hotade han me att det har minsann inte ar svart!! for det blir bara varre!! HO HO HOOOO...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback