Colltbató..

Nu var man hemma igen fran tva dagar uppe i bergen.

Collis var det basta hittills av de fyra vi har haft, var mycket utomhusaktiviteter och inte sa mkt teori. Forsta dagens aktivitet var en grupptraning..Pa skidor..Vi byggde och skulle ta oss fram..Det var kul tills mitt lags skidor gick sonder tre ganger och vi blev staende i solen tva timmar i streck. Var en riktigt varm dag..

Pa eftermiddagen hade vi presentationer om var personliga och proffutveckling.. Jag trodde ALDRIG att jag skulle bli sentimental.. Presentationen gick bra..Men sen nar feedbacken kom sa grat jag som aldrig forr..Det var valdigt jobbigt..Men pa nat satt skont pa samma gang.. Var tva jobbiga timmar da de ovriga presentationerna ocksa fick mig att grata...Ujujuj...

Pa kvallen blev det middag som vanligt.. Rosor delades ut for Catalanerna firar Sant Jordi..Da far alla tjejer rosor och killarna ska fa en bok..Vet dock inte hur det gick med bockerna.. Men det var valdigt gulligt av de spanska killarna att dela ut rosor till alla tycker jag. Blev lite fest efterat men var en valdigt lugn tillstallning och jag var i sang redan vis ett.

Igar hade vi lite forelasningar och sedan begav vi oss upp till Montserrat..Ett kannt stalle och viktigt sadant for katalanerna.. Vi tittade pa utsikten och njot av rosévinhehee...Just ja.Det var hopp fran en hoj ocksa i en liten sakerhetslina..Ngra galningarslangde sig ut fran stupet..Jag kollade bara pa..Trodde inte ritkigt pa sakerhetsgrejen..Ni far kolla bilderna gar under..

Kort och gott hade jag en bra vistelse..Den enda besvikelsen var efterratterna..Jag ville ha den gula tartan och tarta de santiago.. Fanns bara massa frukt, yogurt och dallriga geléer. Lite besvikwen over att jag inte kunde bada i poolen som ngra andra.. Jag var en krafta pa ryggen fran onsdagens strandutflykt.. Seriost..Jag har aldrig brant mig sa..Jag har sovit pa mage tre natter i rad..Varffor forsvinner dte inte??? Kunde ju inte ga ut till poolen med en tomatrod rygg och en kritvit framsida..Neee det bjuder jag inte pa sa mkt mobbing som jag har fatt utsta for tomaten hahaha..

Skont att komma tillbaks till Barcelona igar iallafall. Blev tacomiddag hemma hos Emma med hennes combos..Hangde lite i soffan men efter ett tag holl vi nog alla pa att somna..Sa jag tog mitt pick o pack och prommenerade hem.. Var kallt..Blasigt..

Bilder!!
Tjejerna i recursos humanos var nojda o glada klockan atta pa morgonen.


Ohhh you touch my talalaa...ahhh my dingding dong../Gunter


Charmörerna delar ut rosor..



Maria o Viler i skuggan pa balkongen..


Adriana chillaaaarr..


JoHan ar en spanjor som pratar svenska med oss


Middag


Fernando in action..


Montserrat


Maria uppe vid kyrkan


Jag blev precis nedmotad av en vakt fran kanten..han var en angry person som vi brukar saga ...
'
Maria o jag kanns glada


Shafik o Alex i bussen..Fernando sager ocksa hej!!




Nu ska jag kolla om det ar sol. Tog minst 45 minuter att ladda upp alla bilder sa nu hoppas jag att ni blir nojda !!! Jag vill till stranden..Maste som sagt battra pa framsidan..Nu har jag kopt solkram ocksa..Gick loss pa apoteket for femhundringen ungefar..Alltsa plus aftersun och lotion med.

Lordag idag!! Nu hoppas jag pa solen..Ikvall blire fest..Vi ska tydlien inviga sommaren=)

Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Här har vi också fått sommar.

Vi åker till Stockholm på Ulrikas och Johans 40 års fest idag.

Ha en bra dag och kväll!

Kram//mamma

2009-04-25 @ 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback