Umppzzz..

Igar blev det ingen strand..Blaste alldeles for mycket..Istallet gick vi ner till hamnen och satt och pa bryggan for att spana pa lite folk. Nar det borjade blasa FOR kallt kollade vi lite pa stan oh gick hem igen.

Kvallen borjade hemma hos Emma med Clara. Vi drack billigt rodvin fran videobutiken och kollade pa youtube..Vidare till Bjornborg-baren som ngra pa Eada hade hyrt.. Dar blev det goda mojitos tills det var dags att ga vidare. Gick till Marys place, aldirg varit dar tidigare och blev positivt overaskad.Vi dansade hela kvallen och jag hade en jattebra kvall !!

Innan fem nan gang sa fotterna neeeej. Jag o Clara borjade hemfarden..Jag sa taxi..Clara sa nej..Vi bor typ tva gator harifran.. Sju gator och 100 paparazzibilder senare var vi pa Claras adress. Var en valdigt roande promenad hahaha=)Darifran tog jag min kara taxi och hoppade i sang.. Var sa himla skont..

Tjejer i soffan pa baren..


Laura och jag


Jag forsokte fanga Claras hopp pa bild hahaha..kaoos..




Hade sett fram emot sol idag sa att jag kunde sllappaa pa stranden..Men nej..Sol ar det..Men blaser idag igen.. Idag maste jag lasa infor imron och plugga projekt.

Veckan som vantar kanns valdigt skon, gar bara mandag tisdag och onsdag,,Sen har jag en langhelg, ledig tors,fre,lor,son och MA NDAG. Bara det gor de fa skoldagarna sa mkt enklare=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback