Twetarna..

ar tillbaka i sitt esse.Nu far ni lura pa vad twe´tarna ar.

Partyt startade hemma hos Emma med Maria och emsis combos. Och Valenciatjejernas kompis dar nerifran var i samma lagenhet, varlden ar ganska liten.

Vi akte forst till invigningen av en ny klubb. Besvikelse, jattelitet stalle och inte sa mkt umpz umpz som vi brukar saga..Innan tre nan gang bestamde vi tjejer oss for att fortsatta till Ribelinos. Nar vi kom fram var det en huge ko..Har val aldrig sett en ko pa ribbe for att vi brukar komma tidigare... Jaja, vi blev lite bittra men stallde oss i kon. Efter nan sekund kom det fram tva man och fragade pa vilken lista vi var.. Isak? Alex? Rocco? Robe? Vi forsokte med allt. Var helt saker pa att vi var pa listan, men kunde inte komma pa namnet. Tilllsut fick vi iallafall ga forbi den langa kon och in..NOJDA var vi da kan jag saga=) Sag nu imorse att listan vi stod pa heter Jorge,kmr aldrig glomma det nu haha.

Var mycket mer folk an vanligt. DJen drog pa med Ace of base bland annat och da blev svenskorna glada..Lite nostalgi..Det var varmt och massa folk..Pa overvaningen hade terassen oppnat..Jag blir aldrig besviken pa Ribelinossssss..

Akte hem runt fem nan gang. Utanfor sag vi en flashig porsche parkerad precis vid ingangen..Da borjade analysen om vet som kan ha befunnit sig dar inne och VART dte riktiga VIP:en ar hahaha...

Somnade gottt.

Ny dag idag. Jag ar redo for lite soool..Stranden har kommer vi..Hoppas molnen haller sej borta. Tar med lite plugg tror jag.

Jag har TYVARR inte ett enda kort fran igar. Jag forsokte gang pa gang men det gick inte. Sag nu att jag hade nan konstig installning pa. syynd..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback