Sondagen?

Den bara forsvann..

Jag har inte gjort ngt av det jag skulle. Bara legat i sangen och funderat lite.. Plotsligt fick jag en stor angestattack over mig sjalv och tog en spring/gang-tur i stan..Det var ngra veckor sa nu kmr jag nog vara stelbent imorn.

Gick pa nya stallen idag..Langt ner i stan.. Sag den varsta slummen jag har sett har i Barcelona..Var verkligen otacka kvarter med skumma manniskor, skrap pa marken, konstiga lukter, uteliggare och prostituerade i hornen..Som en helt annan varld bara en halvtimma fran centrum..Tog mig upp till ljusare gator ganska snabbt och fortsatte hem.

Till middag blev det pasta och kottfarssas..Det ar alltid lika gott :)

Nu sitter jag och myser med spaniens svar pa Marabou..Milka..Det ar gott men tycker enda att Marabou ar straet vassare..

Hinner nog inte med ngt projekt idag men lasningen ska jag ta mig igenom NUUU...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback