Solig sondag..

Ingen strand da det borjade regna lite smatt. Gick till hamnen istallet och vipps sa var alla moln borta och vi satt och glassade i solskenet med en varsin cola. Blev ngra timmar..Ar sa harligt att bara sitta dar,sola och titta pa allt folk och batarna som aker forbi.

Gick ramblan hem..Stannade till pa Mcdonalds for efterlangtade chickenbits..Mmmmmmm.

Kom hem efter sju nan gang. Sedan dess har jag duschat och plockat fram lite pluggpapper..Papprena ligger fortfarande ar bredvid mig..Det ar jobbigt att starta efter en sa slo helg kan jag saga er..

Ska lasa igenom det jag ska och sedan mysa framfor tv pa datorn.

Imorn ar det mandag igen. Bara tva skoldagar..En ledig..Och tva dagar pa Collbató.

Sondagar ar mina funderingsdagar.. Idag har jag iofs varit ute hela dagen.. Men val hemma sa borjar man tanka, tanka och tanka.. Fornuftet sager en sak men hjartat en annan. Kan sta utanfor och beskada det hela och fatta de mest rationella besoluten. Men ibland tar det emotionella over det rationella.. Allt ar ett stort fragetecken och jag ar sa himla besviken.


Now that it's all said and done,
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down,
Like an old abandoned house.
What you said when you left
Just left me cold and out of breath.
I fell too far, was in way too deep.
Guess I let you get the best of me.


Nu ska jag ta tag i lasningen..

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-19 @ 20:46:27
Postat av: wenda

haha! Det gick iaf bra där borta! Jag åkte till och med Gustav en gång, men det tog sin lilla tid, blev sittandes på backen ett tag innan jag vågade ploga neråt!

Postat av: wenda

haha! Det gick iaf bra där borta! Jag åkte till och med Gustav en gång, men det tog sin lilla tid, blev sittandes på backen ett tag innan jag vågade ploga neråt!

2009-04-19 @ 20:48:38
URL: http://frewen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback