Skrivande..

Projektet.

Solen skiner...Vi har helt underbara dagar har.

Kul o se tjejrna pa donken igar. Massa updates fran bade Sydamerika, Kina och Sverige. Kanns precis som vi sitter pa banken utanfor vara skap i gymnasiet igen=) Jojjo och Emelie fattades men dom far jag se i helgen sa det ser jag fram emot mycket!!

Idag har jag varit pa fotbollsmatch och stottat papsens lag. Vi satt pa en bank i solen,drack ramlosa och hade det bra. Fick aven visa prov pa mina malvaktstalanger i slowmotion reste jag mig medan jag sa mammaaaaaa och raddade bollen med handleden. Sa kan det ga om man sitter en meter fran planen he he.

Under eftermiddagen har jag alltsa skrivit en massa papper.. Ujuj..

Nu lagger jag ner for idag.. Luktar sa gott i huset av nan gratang som mamsi har gjort. Pappa star och gor kottbullar sa det luktar ocksa valdigt gott. Imorn ska vi namligen pa paskmiddag med slakten och vi (lr pappa) star for kottisarna.

Hoppas vadret haller i sig sa vi kan kora en grillning imorn innan vi gar uuut.. Jag vill inte ut i Koping langre! Visst alla ar val dar, men de jag vill se ser jag ju innan iallafall.. Mer sugen pa Vasteras eller nat exotiskt som det!! Fick dock inte mcyket medhall sa jag hamnar nog pa Hantan jag med.

Snart ska jag nog traffa Emelie..Hon och Robin har flyttat till radhus..tror jag! Minns inte riktigt om det var i mars lr april.. Sa kul for dom tycker jag:) Ikvall vill jag mysa i soffan, ar en bra film som jag vill se. Och satta i mig lite godis ocksa kanske. Det ar ju langfredag sa da passar det val bra att man stracker ut sig i soffan.. Men tank en utgang i Vasteras. Undrar varfor jag borjar tjata om det plotsligt, har inte varit ute dar sa mycket enda. Minns bara den sjukaste natten for nagra ar sedan nar vi fastnade pa parkeringen, bommen oppnades inte 112. hahahaha...

Jag ar sugen pa ar brollop, inte till mig sjalv da, kanns inte sa aktuellt kanske, om jag inte drar till Las vegas och hittar en full 60aring pa vagen. Men forsta vad kul nar den forsta kompisen gifter sig!! Jag kmr dooo. Det ar saaa fint med brollop. Jag alskar sant dar..Undrar om jag pressade till Emelie har nu for att jag just namnde radhuset hehe.

Har kommer lite bilder tagna med min nya kamera, enjoy..

Mitt stora intresse - fotboll..


Mamseloo skuttar som en paskhare


En stolpe, en stolpe och en sugplopp..


Jag star pa torget



Kul med lite bilder va?

Felly, man kan inte srkiva med storre text, jag har letat!!

Puss

Kommentarer
Postat av: EMma

Skönt du verkar ha det!!! Du har nog mer sol än va vi har i Barca.. Ja är sugen på ett påskägg men ja får nog inget i år.. Ser att du har din svarta skinnis på dej.. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback