Salladsproblemet..

Skoldagen idag..Vi hade Derivados..Jag gillar det!! Jag gillar lararen ocksa, han ar duktig, snall och lite yngre an de andra vi har haft. De fyra timmarna forsvann valdigt fort..Dessutom var jag och Sara heta med miniraknaren idag!!

Efter skolan gick jag och handlade.. Jag handlar alltid!! Det gjorde jag i Linkoping med. Men jag forstar inte hur folk far sakerna de koper att racka till?! Eller jo..Vissa saker kanske.. Nu kan pappa sluta lasa sa ska jag bekanna ngt.. Nar jag koper ett salladshuvud sa anvander jag alltid bara halva, resten slanger jag. Folk kanske brukar spara den andra halvan..Kan ju faktiskt vara smart..Sa slipper jag ga o kopa en ny och slanga halva igen.. Sanningen ar den att jag inte orkar lagga i den i en plastpase och in i kylen..Pa nat satt ar det latter att kasta i soptunnan..

OBS..Det galler bara sallad..Jag kastar ju inte oxfiléer precis.

Men iallafall, allt tar slut sa fort!! Ar det ngt jag ar storkonsument utav sa ar det yogurt och flingor.

Idag blir det plugg!! Kanske tar mitt pick o pack med mig ut till hamnen for att lasa dar. OM det inte blaser for mycket..Vart tog varan medelhavsvarme vagen? Vill ha playa o shorts..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback