Onsdag..

Nya kursen var ett stort blablabla... Var som en fyratimmarsforelasning... Tva larare som i princip laste fran sin powerpointpresentation..I FYRA TIMMAR. Tillslut satte jag igang mitt basta trix -stirra bara framat och gor nickrorelser med huvudet ibland. Hor ingenting men ser ut som att man instammer och lyssnar noggrannt.. Nan holl pa att somna och dunsade nastan nasan ner i bordet, en annan sag helt forstord ut och en tredje ritade solar o moln i sitt block.

Neej det var inte na kul alls.

Jag har markt ngt konstigt hos mig sjalv under den senaste tiden..Jag forsoker slippa allt..Gora sa lite som mojligt.. Det ar inte sa mycket  jag. Gar till exempel ett litte rykte om att man far ha tva kurser underkanda under aret..Eftersom jag hittills inte har nan san sa borde man ju kunna strunta i tva av de vi laser nu..Forsta vad skont med typ en lektion i veckan och projektarbete!! Undrar om det har stammer dock...Vi ar iallafall lite sugna pa strand, lediga dagar och sant.

Tva kulinariska missar pa tva dagar..Igar oppnade jag min CANELLONIforpackning..I den fanns det inte det som skulle finnas..Utan en stor ostklump lag dar och blangde.. Idag gjorde jag kottfarssas..Allt enligt mitt goda recept..Smakar och kottfarsen ar allt annat an bra..Kollat datumet och den gick ut forra veckan..Kul att de saljer gammal korrfars i affaren.
Nasta gang ska jag kolla..

Efter skolan samlades vi i projektgruppen for att redovisa det vi gjort under lovet..Alla hade gjort det de skulle sa detgar framat. Idag bestamde vi annu en gang vad var och en ska gora under veckan sa i eftermiddag och ikvall blir det skrivande for hela slanten har hemma.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback