No tienes calculadora?

No llevas calculadora a un clase de finanzas? Nej jag hade inte med mig nan miniraknare idag.Typ forsta gangen..Kampade pa med min mobil utan rottecken...

Nu har jag bestamt mig,jag ska ta bort en kurs. Kanns som en otrolig lattnad maste jag saga..

Idag fick vi ett till grupparbete (kanske valjer bort det har amnet med.....nej jag bara skojar)...Mycket jobb nu kanns det som. Tur jag far lite mer lediga dagar nu efter min accion..

Vantar pa mitt bankkort..Borjar bli frustrerande att inte kunna betala med kortet har..OM de har chip sa gar det, men annars inte,har gatt av en bit pa kortet namligen.. Borde komma idag eller imorn. Litar inte pa posten har..Men sant ska val fungera overallt..

Idag blir det plugg.. Ska gora presentationen infor Collbato..Eller ar inte presentation egentligen..En valdigt kort sadan med reflektioner over aret som gatt..Hon ville ha det emotionellt..HUR??

Ikvall ar jag sugen pa tapas och vin pa en uteservering. Vi har riktigt skont vader har nu sa man ska val ta varje tillfalle i akt.. Kanske kan bli fest..Kan bli The hills....Vem vet..Vi far val se vad det blir...Imorn ar vi ju som sagt lediga (ar jobbmassa for de som planear att stanna har till hosten)..Hoppas solen lyser imorn ocksa sa jag kan bli en rod krafta pa playan=) Behover en bikini!! Vill ha en svart..

Plugg nu..Vi hors sen da.
Se hela bilden   Se hela bilden  


Tank patatas bravas, tortilla,lite smatt&gott....

Puss


Kommentarer
Postat av: Aida

Kul me bilder! mer bilder!!

2009-04-23 @ 00:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback