Mojitos och nachos..

Blev det pa La rosa de Raval nu pa kvallningen. Det var mysigt o sa ficxk jag saga hejda till Emsi ocksa.

Idag nar jag gick runt pa stan sa ville jag noppa ogonbrynen. Har inte haft en pincett pa jag vet inte hur lange, haft ett helt buskage i pannan kan jag saga er. Sa jag droppade in pa varldens roligaste affar Sephora..Fick vanta tio minuter men den tiden ar inga problem att fordriva dar inte..Luktade pa parfymer och kollade pa smink. Nar jag sedan satter mig i stolen sa tittar hon pa mig ett litet tag och sager sedan:

Ska jag gora ogonbrynen och MUSTACHEN ocksa?

Jag ba vaaa! Vada mustacsh. Hon sag min fortvivlan och borjade genast forklara sig.. Jooo men alla kvinnor har lite beharing pa overlappen.. Slutade iallafall med att jag gick hem med min mushe kvar pa overlappen. Har val adlrig sett denna del avc mig sjal forut, men nu kmr jag garanerat borja folja upp detta. Hon vaxade ogonbrynen, det hade jag aldrig gjort forut.. Blev varmt och sedan stack det till lite. Blev iallafall bra!

I skrivande stund sitter jag och fonar min stickade troja. Jag VILL aka i den imorn..Den ar fortfarande blot, men jag har val ngra timmar pa mig.

Duschen nu sen tankte jag kolla lite pa TV. AHHH vad jag langtar hem efter svenska tvprogram pa TVN och inte pa datorn.. MMM.

Imorn gar bussen halv atta sa jag maste upp ratt tidigt, flyger vid elva.

Puss

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback