Lat manniska..

Hade forsta lektionen i Derivados idag.. Vi har haft samma larare under forra terminen och jag gillar honom.. Han ar ganska ung och antar inte att vi redan kan allt..Som en annan gor..hmmm.

Efterat stannade jag en stund i kallaren..Vantade pa en sak.. Vill ta bort en av kurserna..Horde att man far ha tva underkanda..Har ingen hittills..Da ar fragan..Ska man gora det,hoppa over en kurs alltsa? Hon jag pratade med tyckte att det var en ganska dum idé.. Jag ar bara lat!!! Blir irriterad pa mig sjalv nastan...For egentligen har jag ingen anledning, forutom att fa vara lite mer ledig kanske...

Lunchen idag var mysig..Jag och Sara satt uppe pa balkongen i cafeterian och at a la carte. Kostar bara 7 euro for mat, dryck och efterratt..Vi glassade i solen med entrecote, cola och glass. Var valdigt skont att bara sitta dar i solen och njuta av KOTT=)

Nu ska jag lasa.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback