Körv..

Dagens roligaste var iallafall nar emsi berattade om lill-schulmans tatooo. Vem fan skriver KÖRV och taturear in en korv med brod pa handleden?

Detta hade tva effekter pa mig. Det forstarkte mina tvivel pa dessa broder, vad ar egentligen felet pa dem? A andra sidan, det ar sa klockrent att det star just Körv, med ö. Det var lite min humor kanner jag.=)

Har funderat pa varfor man irriterar sig pa en viss typ av manniskor? Varfor kan man inte bara gilla alla? Och speciellt officiella personer. Vissa hatar Rosing och Gynning, nan har svart for Mikael Persbrandt..

Min problemlista:

1. Linda Skugge
2. Schulmanbroderna
3. Katrin Zytdjddhsbd(???)(exet till en av de ovannamnda)

Uppdaterr listan en annan dag. Och aterkommer med forklaring till varfor jag stor mig nar jag har funderat klart pa det. Schulmans akte iallafall ner pa en andraplats efter KÖRVsaken!! Bra va!

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback