Jag har inte..

bloggat pa hela dagen!! Vad hande??! Kan man fraga sej..

Jag madde som en liten kratta imorse ocksa..Men utan huvudvark.. Tog mig till stranden..Lag dar nara timmar och det var saaa skont. Vimmlade av svenskar ocksa.. Vi lag som i en liten klump.. Svenskarna kanske gillar att ligga nara glassaffarn..Sa resonerade iallafall jag.

Ikvall blire orange-fest..Vi ska fira att Hollands drottning fyller ar.. Men vi svenskar kan ju fira varan kara kung istallet horde jag.. Temat for kvallen e alltsa orange.. Jag hade inget oranget i min garderob..Jag gillar inte farg!! Bara turkost... Tur att HMfinns,kopte ett billigt linne.

Jag mar inte sa daligt langre..Intalar jag mig iallafall..Men jag ar rod pa magen och pa armarna sag jag nu.. Jag hade smorjt in min lite flackvis med solkramen och det ser inte saaa bra ut. Forbereder mig pa mobbing ikvall i form av rosa grisen av de elaka brunskinnen!!


Nu ska jag hem till Emma och sedan gar vi vidare i natten..

See yaoo..Ha en fin Valborg dar hemma!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback