Ingen hojdare..

Assa det har gar inte framat. Nu har jag ju plagat mig hemma hela eftermiddagen for att fa kanna mig lite battre..Neee nu har jag ont i huvudet ocksa!! Da hade jag ju kunnat gatt ner pa stranden och spelat volleyboll istallet eller kanske tillochmed druckit vin. Och haft samma huvudvark som jag har fatt av att bara sitta inne, forstar ni???

Varfor skulle jag skriva det dar inlagget om att jag alltid bara ar sjuk en dag i forra veckan? Nu ar jag uppe i tre. INTE att leka med. Nasta gang ska jag skriva peppar peppar ocksa, hjalper inte att tanka det.

Nat som far mig pa lite battre humor ar att Britney kommer till Sverige i juli, Emmmaaaaa tank dig womanizer och if you seek amy. Ujujujujujuj!! Du e ocksa lite sugen va va va?=)

Nar jag loggade in pa bloggen nyss sa sag jag en reklamgrej. Nostalgi for sena 80talister. Och en bild pa Spice girls.. Trodde det skulle sta att de ocksa skulle sla sig samman och komma till Sverige. DET vore verkligen ngt...Ahhhh, den basta gruppen nansin skulle jag saga.

Ne nu ska jag in pa kanal5.se och kolla pa ngt bra..Farjan ar grymt..Jag sag ett avsnitt har om dagen med tva kalaspinglor fran Norrland som skulle ut med baten for att leta en man fran storstan..Det var kul.. De fick speed-dejta med 50plussare, inte riktigt vad de hade raknat med kanske.

Jag visste knappt att det ar Valborg imorn! Fest visste jag..Men det vi skulle fira var drottningens dag i Holland. Jag vill vara med..Ska ta en apelsin till..Efterbyggande syfte heter det..

PS: Visste ni forresten att Katrin Zjdhdjdj och Bingo rimer...ar kara..Tror jag..OJ...OJ...Skrall sager jag..

Puss



Kommentarer
Postat av: EMma

Brittan ar bra nog pa Ribbe sa ja skippar nog konsert... krya pa dej sa vi kan hitta pa nat ihelgen nar mina padres har akt och du e frisk... Puss

Postat av: Johanna

jag vill brittan!!!

2009-04-30 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback