Hello Sweden..

and Köping..

Ser ni att jag har infogat Öet Ået och Äet igen....

Resan hem gick bra. Mamma o pappa hamtade upp mig i Arboga o det var saaa skont att satta sig i bilen hem..Har hemma har jag det alldeles underbart. Borjade med valkomstpresenter i form av en ny kamera o lite valbehovliga cash.. Blev saaa glad over kameran!! Nu kommer det komma fler inlagg med bilder ocksa,sa alla gynnas ju egentligen ;)

Igar var jag pa "Man som hatar kvinnor" ocksa..Den var valdigt bra..Men det ar alltid lite konstigt om man har last boken innan..Typ nar Blomqvist var pa springtur i skogen sa visste jag ju att jag skulle halla for oronen o blunda.

Sitter och vantar pa att fa ga till Frissan..Klippning o farg..Blir dock ingen Robynbob den har gangen=)

Har lite beslutsangest infor hosten..Flyttar ju hem i juni..Men vad hander sen? Ar det verkligen vart att aka tillbaka till Linkoping och fortsatta pa en gang eller borde jag skjuta upp det ett ar? Vill undvika vissa saker sa det vore nog bast att hitta pa ngt annat, a andra sidan vill jag ju inte att ngt annat ska fa paverka mig...Finns iallafall ngra alternativ som kan vara ngt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

FAN TA DEj SARA!! ja vill också se filmen.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback