Godmorgon..

Igar undanholl jag en sak..Namligen det faktum att jag kande mig sjuk.. Jag tankte att det skulle bli som sist nar jag beklagade mig som en liten iller och dagen darpa var jag frisk som en notkarna.. Sa jag vaknade upp idag och kande efter..Jag ar hes och ar ont i halsen..korvrrr...

Kmr ett battre klagomalsinlagg nar jag slutat skolan skulle jag tro.

Igar var bra iaf..Vi var pa restaurangen Salamanca nere vid vattnet..At otroligt goda kraftor o combon at ostron..Tycker det ser fruktansvart ackligt ut.. Till huvudratt blev det paella.. Hem tidigt..Jag nos och fros.. Muppigt att jag ar sjuk en dag en gang i veckan..lr nu blire val tva.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya sig nu....

2009-04-28 @ 13:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback