Forsta skoldagen..

avklarad..

Fick mig en glad overaskning nar jag kom dit och sag att det bara var en halvdag som vantade.Sa jag slutade redan halv tolv..Gick hem och kastade in en tvatt for att sedan fortsatta ner pa stan. Hittade budget med sa sota sommartoppar...

Efterat kom Emmsi, vi satt oss pa Starbucks och fikade i solskenet. Blev nog dar ngra timmar..Det var sa himla skooont sa o kul o se korven igen=) Tjupp tjupppp....

Jag tog verkligen med mig det fina vadret hit. Vi har val 23 grader eller sa, det ar GOTTTT!!

Ikvall har jag bokat upp mig pa en aktivitet som jag inte har NAN LUST MED. Ska ut o ata med lagenhetskompisen..Buuuhhh..Men jag kanb ju inte saga nej fyra ganger i rad tankte jag. Jaja jag far val en go matbit iallafall. Kunde ju vart varre!!

Nu ska jag skutta ut i vardagsrummet..

Puss

Kommentarer
Postat av: Körven...

Tjupp tjupp... Ho ho ho ho..

Postat av: Körven...

Tjupp tjupp... Ho ho ho ho..

2009-04-14 @ 19:36:37
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback