Ett avbrott..

i lugnet...

Idag tog jag fornuftet till fanga och satte igang med projektskrivandet. Visste ungefar vad som skulle kravas av mig, kanske tva dagar eller sa tankte jag. Men sa dimper det ner ett mail som plotsligt tar bort mitt lov. Man far val bita i det sura applet och jobba pa da.

Nu sitter jag alltsa och skriver.. Varat projekt handlar om en foretagsetablering.. Vi ar en konsultfirma som jag stodja sma foretag i sydamerika som vill exportera till Europa. Det ar ett roligt projekt! Men inte lika roligt att skriva nar jag hellre vill sitta och ata paskgodis.

Time to continue....

--------------

Nu har jag deklarerat.. Vet ni vad - jag ska fa tillbaka pa skatten!! Vilken glad overaskning..Jag far alltid betala annars av nan skum anledning..Kanske beror lite pa att jag inte har rort mina aktier..

Blir lika forvirrad av deklarationen varje gang och vet inte hur jag ska gora. Men med lite hjalp av mamse ska jag nog fa pengar innan midsommar som man brukar fa.

Ska ata lite chokladkaka nu, farmor ar grym pa det och hon lamnade kvare nd el efter erics fodelsedag.

Om en timma blir det donken med Felly och ganegt for en burgare o update.

I koping ar allt sig likt.. Forutom en sak, den viktigaste saken fattas. Jag gjorde mitt forsok och det slutade bara i en massa ledsamhet. Onskar att du kunde forsta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback