En skon fredag..

Igar eftermidag sokte vi alltsa efter ett manikyrstalle. Var inte det lattaste, men pa alla stallen vi fragde sa sa de- vet inte var, men det finns ju overallt!!! Precis sa trodde jag med. Har sett en massa forut, men nu nar man val vill besoka ett sa minns man inte var. Tillslut hittade vi iallafall ett stalle dar de gjorde naglar med gelé gratis, det ar tydligen elever som gor men tror de ar valdigt noggranna. Fran och med nasta torsdag gallde det, sa vi ska helt klart dit igen!

Konstigt vader igar som jag skrev om. Ena stunden var jag tvungen att ta av mig jackan och andra stunden sa osregnade det. Vi borjade iallafall leta efter en bar..Min och emmas beslutsangest besannades annu en gang..Vi kan varken hitta cafeer, restauranger eller barer (fast gatorna ar fyllda med dem). Tilllslut hittade vi ett litet stalle pa Gran via iallafall, satt oss under parasollen pa uteserveringen i osregnet. Men nar det orjade regna in i mina jeans gick vi in istallet. Blev ol/vin och en potatistortilla for mig..

Gick hem..Men ganska snart gick vi till Lidl for att handla..Drack en cola..Glodde lite pa varandra och bestamde oss for att ga ner pa stan och mota upp ngra andra som satt pa Ovjea negra. Val dar var det ingen kvar haha..Vi motte iallafall upp maria och kollade lite pa HM innan de blev burgerking och hemgang.

Velade fram och tillbaka om utgang. Kom tillslut fram till att jag faktiskt inte var helt frisk..Stannade inne och fick mig en skooon surprise..Nu finns hela sasong fyra av The hills pa mtv.com. Sa jag hade en mysig kvall i sangen framfor ngra avsnitt med en chokladkaka istallet :)

Nu tankte jag kolla ett till..Avsnitt alltsa.. Sen skulle jag behova lasa lite..Ser ut som att solen skiner ute..Harligt..Hoppas det inte borjar hagla igen.

Hors sen

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback