En röd pölse..

ar vad jag ar!!!

Vaknade vid elvasnaret idag och bara fem minuter senare var jag pavag mot stranden for att leta upp mina svenska pinglor. Trodde inte att det skulle bli jattevarmt sa drog pa mig jeans...Smart...Pa en sandstrand...Det var en valdigt varm dag ocksa, utan moln. Solen stekte pa.. Jag vande ryggen till for att inte fo en rod nasa till morgondagens presentation..

Pa med jeansen igen..AJ..Kande brannskadan skava och tog en titt pa ryggen/rumpan..Rosa gris!!! OJojoj.

Jag o Emma at en chickenpita och efter det gick jag raka vagen till Apoteket for att kopa efter-sol.. Kopte aven solskydd..Och hudkram..Kalaset blev dyrt..Men det ar val bra grejer hoppas jag!

Nu ska jag packa Collisvaskan och skriva upp min presentation..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback