Dalig dag..

Vilken dag...

Jag har inte last en endaste liten grej..Det gar bara inte med en san har huvudvark.. Tog mig iallafall ut en svang i eftermiddag for ett apotekts- och kioskbesok.. Mandarinerna kopte jag bara i symboliskt syfte..Sist nar jag kopte 2kilospaketet sa lag det orort i kylen tills Emma blev sjuk och jag tvingade pa henne tva hehe. Men ska forsoka den har gangen;)




Nu har jag iallafall tagit mig en dusch sa man kanner sig lite renare. Nar jag gick ut idag var jag verkligen radd att stota pa ngn jag kanner..Jag vet inte vad jag sag ut som alltsa..Men jag hade pyamastrojan utstickade under jackan. Som tur var tog jag mig till och fran affaren obemarkt..tror jag iallafall!!

Hoppas pa en lite battre dag imorn sa jag kan ga till skolan.

Puss


Kommentarer
Postat av: Gissa vem??

Vilken bloggerska du är som lägger det i en fin hög när det nästan ser ut som du bara hällt ut påsen på sängen... Du satsade inte på den stora chokladkakan när du ändå va sjuk?? det kunde du ju ha unnat dej.. Ja har också ont i halsen.. men är nog inte sjuk som du.. ja pillar i mej mina vitaminer så det ska nog gå bra den här gången.. Nu är det nästan som jag har skrivit ett helt inlägg på din blogg.. Ja tycker det va ganska kul att skriva en lååång kommentar, kanske höänder fler ggr.. Ja har haft en tråkig eftermiddag med plugg å hade hellre sett färjan som du har gjort men det hade ja inte tid med.. Men ja kollade på ett tvprogramm, en dokumentär, om prostituerade i NY.. Inte så upplivande men det är bättre än att sitta å titta på tjejer med silikonbröst iaf.. Jag undrar hur de som sätter in sillisar tänker.. Det är ganska svårt att hitta kläder när man har stora bröst och det borde vara extra svårt för dom eftersom de ofta är size-cero med gigantiska pattar å läppar.. Fast i det här fallet så spelar de gigantiska läpparna ingen roll för man har ju ändå inte kläder i ansikte´t.. om man nu förståss inte åker skidor eller är rånare.. men kanske sillistjejerna måste vara rånare för att betala för sina sillisar, eller så kanske de kan hora sig å betala av dom.. Nu har ja knytit ihop säcken bra så nu slutar ja.. ha det gott haj som du skulle säga.. God natt

2009-04-16 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback