Chelsea!!!

Satt kvar efter skolan..Han hem i ungefar fem minuter och sen bar det av ner mot stan for att mota upp supportrarna.. Vi bestamde oss for en troja..Jag o Vicky var fast beslutna om att vi skulle ha en Chelseatroja..Vi letade i en timma pa ramblan..Men bara barca overallt..Tillslut hittade vi trojor=) Verkligen nodvandigt hahahha.. Men vi fick mycket nya kopisar med vara trojor..Basta networkingredskapet kom vi pa!!

Jag kom nyss hem..Jag ar fortfarande sjuk..Kanner mig som renen Rudolf..Helt rod nasa.. Jag orkade inte stotta mina mannar hela vagen..Det stod 0 - 0 nar jag gick.-.-Nyss horde jag skrik..Negativa skrik tror jag..Utifran..Vi far val se i tidningen sen.

Var en valdigt trevlig kvall iallafall..Med ol, nachos och patatas bravas...Och fotboll...Lite..

Nu ska jag surfa lite till sen sova.

Puss


Kommentarer
Postat av: Aida

Krya på dig!! :(

2009-04-29 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback