Bilder..

Kanner mig lite hangig. Har stora halsmandlar..usch och bla..Ska ga till Farmacian imorn och kopa ngt starkt.

Marks att det borjar bli sommar, mer och mer folk pa ramblan..


Sana har sota bilar kan man hyra och aka pa sightseeing i.


Tankte kopa med mig en tupp for jag tyckte sa synd om honom i buren..



..Blev inget av det sa jag kopte crepes istallet. Sag mycket godare ut an vad det var. Smakade for mycket agg. Har fatt lite aggfobi sen den dagen da jag forgiftade mig sjalv med hemmagjord carbonara och spydde som en rav.






Kommentarer
Postat av: mamma

Ajdå, inte roligt med halsont! Fast kul med lite bilder i bloggen igen!

Föresten, hur är det med allergin?

Mamma

2009-04-15 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback