Bara tre kilo..

Assa jag gillar inte knappar som syns som man inte ska komma at. Som till exempel har pa bloggen, bredvid "skriv nytt inlagg" finns liksom "ta bort bloggen". Blir ju nervos varje gang man ska skriva nytt inlagg!!

Nu har jag just mobelerat om lite i mitt rum. Jag tvattade namligen en tjocktroja och den ska torka liggandes har mamsen sagt. Sa jag var sa kreativ jag bara kunde och la ut resvaskan med en handduk pa -och dar pa ligger nu trojan och vantar pa att bli torr. Jag vill ju ha med den till Sverige, men kanske var lite sent att komma pa att den skulle tvattas idag. Far val fona den annars!!

Har packat i en del i vaskan..Stallde vaskan pa vagen for att kontrollera lite (ni vet max 10 kilo....) och vagen sa bara 3 kilo! Jag fattar ingenting.. Blir det ratt om man staller vaskan pa en vanlig manniskovag? For nu har jag lagt i de klader jag behover, fattas bara necesar och lite sana saker. Vore ju lite trakigt om jag kom till flyplatsen o fick packa ur vaskan, nu kan jag ju inte ens packa om, for nu har jag bara den vaskan. Kul att slanga jeansen i soptunnan pa flyplatsen..Nee.. Maste hitta en mer trovardig vag.

Under eftermiddagen har jag pluggat och myst lite med choklad och cocacola. Nu tankte jag kolla pa "den ratte for rosing" eller kanske lite The hills. Fortfarande inte sett borjan av sasong fyra, men om den aldrig ska finnas pa hemsidan sa far jag val hoppa fram ngra avsnitt da.

Puss vi hors imorn


Kommentarer
Postat av: Maria

mtv.com tar de bort de avsnitten, men på denna bloggen www.laurenconrad.blogg.se så har hon lagt upp alla länkar till varje enskilt avsnitt!

Klicka bara på rätt kategori så kommer de fram =)



Brukar titta in på din blogg titt som tätt, alltid kul att läsa om andra i Barcelona. Själv bodde jag där i ca 2 och ett halvt år men har nu flyttat tillbaka till sverige igen...

2009-04-03 @ 15:04:07
URL: http://mariarebecca.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback