April, april..

Antligen torsdag.

Dagen gick val bra.. Pratade om Islamic investment banking.. Det va val sadar..Vi smygkollade pa klockan i tva timmar ungefar.. Galler att vara diskret for sist kommenterade lustigkurren "HU HU, nu ser jag att Sara och Maria sitter och tittar pa klockan sa det kanske ar dags att sluta snart HU HU HU".

Till gardagens basta aprilskamt..Jag ar ganska lattlurad och gar pa det mesta och svara bara Jahaaaaa! A det sa!! Men har fick jag ig en rejal blasning. Satt nere i bunkern och pluggade igar eftermiddag och far plotsligt ett sms fan Clara

Sara! Din blogg ligger ju uppe pa blogg.se hemsida! Hur fick du dit den dar? Kram kram

Jag fick eld i baken och for upp fran stolen. Armen i superman-pose och ropade att Blondinbella skulle fa konkurrens. Maria efter som ett skott mot datorerna. In pa hemsidan och kollade, men ingen sarapau. Och Maria komme pa vilket datum det ar.. Hahahahaha.

Clara hittade verkligen en central punkt i mitt liv ha ha ha...

Jag skrattade ihjal mig.

Stannade efter skolan i vanlig ordning for att gora inlamningen till imorn. Lite storande da ingen i gruppen hade last caset som vi bestamde igar..Men det gick val ganska snabbt och smidigt iallafall.

Nu ar jag hemma och ska satta igang med plugg infor morgondagens exam. Handlar bland annat om IPOs och Venture capitalists. Jag ar pa valdigt bra humor idag sa det ska nog ga bra :)

Vet inte vad min nojdhet beror pa riktigt..Kan inte vara vadret iallafall..Nu har ni dar hemma det skonare an vi har har.. Har regnar det och ar lite kallt. Horde att ni ha sol..Hoppas den haller i sig till paskveckan med. Tror jag kanner lite gladje for att det imorgon ar sista dagen innan lovet. Forsta hur mycket jag ska njuuuta efter skolan imorn aaaah :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback