Sommar i hamnen..

Igar motte vi upp Laura, en tjej fran Spanien som jag var fadder at under hennes termin i Linkoping. Okej, fadder..dar lat det som jag var med och hjalpte henne med allt. Sanningen ar dock den att jag bara visade henne vart Ryd lag och hur hon kom in i sin korridor. Jag och Emma tog tunnelbanan till Marina och motte henne dar. Hon visade oss universitetet Pompeau Fabra och deras bibliotek, var riktigt fint. Tankte ju forst ta mitt utbytesar dar, men det fanns bara terminsplatser. Sedan gick vi till en bar och drack cola och jag at aven wienerbrod med choklad i,god men lite for sot.

Idag promenerade vi ner till hamnen igen, det ar riktigt fint dar. Tog med oss pasta fran en takeaway och satt oss pa bryggan i solen for att ata. Jag holl pa att somna flera ggr om, ar fortfarande helt konstigt trott hela tiden haha. Synd att jag inte kan skylla pa jetlag eller ngt sant. Far val va varmen isafall.

Sedan ville vi ha glasssss. Kulglass. Men forsta basta stalle var ett gb-stalle. Sa vi at sandwich och magnum, jajaja. Nar vi va klara och fortsatte sa sag vi SAKLART ngra glassbarer med massa gott. Men nu vet vi till nasta gang.

Nu sitter vi i Emmas lagenhet, vi ska snart ga ut for att ata ngt.

Har fortfarande inte sett skolan. Vi prioriterar solen hahaaaa...

Nan dag nar jag har kommit till ro sa lovar jag att lagga ut lite bilder ocksa.


Hade bra!!!



Sara


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Nu ar du inne pa toaletten.. Men vi far sluta vara sa otaliga.... Eller hur? Kramar

Postat av: Mamma

Det låter som ni har det riktigt skönt. Här är det absolut ingen värme att tala om, varit riktigt kyligt idag. Nu längtar vi efter lite bilder från Barcelona.

Kramar//Mamsen

2008-09-30 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback