Lamnar Kabul..

bakom oss. (Kabul ar namnet pa motellet som vi har bott pa). Hade var sista natt dar igar till idag.

Igar blev det en ol pa motellet (och nej,jag gillar fortfarande inte ol, men man far ta det som bjuds). Gick iavg och drack lite sangria pa ramblan ocksa, efter det var jag ganska trott och planerade for en tidig kvall i sang. Men blev inte riktigt sa. Tillbaka pa motellet dar det var ganska bra drag,...Jag och Emma blev lite inspirerade av de andra och bestamde oss for att ga med ut. Hamnade pa en bar i narheten, lite vin och ganska skont stalle. Hem valdigt sent sa idag ar vi tva trotta manniskor, men vi lever.

Nu sitter jag i Emmas lagenhet. Hon flyttade hit idag! Var meningen att jag skulle bo hos en som Emma hade kollat pa lagenhet hos i fyra dagar nu, men honom har jag ju aldrig traffat sa det kandes lite sadar. Nar jag kom hit idag sa erbjod emmas rumskompis sin soffa till mig under de har dagarna,jattesnallt :).

Vi har varit pa ett supermercado och handlat. Klñpte mina favoyogurts fran forra sommaren i tarragona och Bimbobrod!! Hade aven span pa ngra goda kakor, men jag tyglade mig. Lite svag for Spainens kak-hylla maste jag saga.

Saaa. Nu stannar jag har i fyra natter, sen far jag flytta in i lagenheten som jag ska bo i.

Idag ar det lordag. Vet inte riktigt vad som hander, men Emma och jag ska laga mat till hennes rumskompis. Vore iaf skont att bara slappa och kolla runt lite har.

Just ja. Jag ar arg. Jag har fatt brev fran Inkasso, INKASSO!!!! Helt sjukt. Jag har verkligen inte bestllt underklader och ngra andra produkter for 1600. Sa sjukt och jag ar hur orolig som helst. Kul att det finns ngt psyk dar ute som bestaller massa kul i andras namn...........Ja ja. Finns inte sa mkt jag kan gora harifran. Men vet ju att jag har varldens basta mamse och pappse som gor allt for att losa det.

Okej, nog for nu.

Adiooosss!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det vet du Sassa, vi gör allt för dig!

Puss//Mamma & Pappa

2008-09-27 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback