I min familj..

innebär kaffe en stor bulle också,eller kanske två. Tror aldrig jag har sett mamma och pappa fika utan ngt bakverk till. Har också hamnat i träsket och ÄLSKAR pajer, bullar, kakor och chokladkakor.... Stor last.Finns alltid ngt väldigt gott i kylen,idag var det äppelkaka,god var den.




Idag har jag gjort lite av varje som behövdes. Skrev ut min flygbiljett,tror inte riktigt att jag har förstått ännu. Känns som jag ska på semester en vecka bara. Skrev ut lite andra grejer också och postade ett brev. Köpte en ny balsamspray hos frissan. Hade lånat mammas för färgat hår och tyckte det var bra, köpte en för en annan hårtyp så jag hoppas att den är lika bra nu. Nu behöver jag bara köpa en ny dataväska sen tror jag att det mesta är i sin ordning.

Imorn åker vi för att hälsa på Erik,har packat väskan alldeles nyss. En ganska liten väska och fyra lila små påsar.Tidigt imorn går tåget,lite drygt med en lång tågresa men som tur är får jag sällsis i Karlstad av Magdalena=). Och så kan jag ju fortsätta leva på att biljetten bara kostade 91 kronor hehe nöjd.

Jag har aldrig varit i Oslo, inte i Norge alls faktsikt. Ganska konstigt om man tänker efter. Jaaa såå att, jag ska tillbringa mina sista dagar i Norden som turist=)





Ha det så bra todos

Un besito






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback