Helgen och nu..

Nöjd med att ha fått ner hela mitt liv i EN väska plus handbagage,kommer plötsligt på att jag inte har packat ner några skor. Och det var lite fler än jag trodde... Men de ska nog gå ner någonstans iallafall.

Helgen i Oslo var bra! Erik mötte upp två trötta människor på stationen, vi lämnade alla väskor i lägenheten för att sedan bege oss ut och upptäcka Oslo. Kollade lite på stan, tog kort på slottet och letade efter något att äta. På kvällen öppnades vinet och vi åkte vidare till Yatzy, var en rolig kväll!

Lördagen var den skönaste dagen på länge. Sov ganska länge, Erik var sliten som en liten ödla men jag och Magda kände ett stort behov en av kebab och gick iväg för att äta. Den var inte som i Köping, men såsen var ganska god. Mätta gick vi tillbaka till lägenheten för att kolla film. Såg den bästa filmen jag sett, The notebook. ÅHHH vad jag grät. Den var verkligen FIN.

Mot kvällen laddade vi upp igen och det blev ytterligare en utgång. Igår var det dags att åka hem. Jag blev som vanlgit stressad över att v skulle missa bussen. Alla som känner mig vet att om jag fick bestämma så skulle vi åkt två timmar innan bussens avgång;) Men som tur var hade Erik mer koll på läget än vanligt och vi kom rätt och i tid!! Bilder kommer när jag har kommit iordning med allt...


Nästa gång ni hör från mig är jag förhoppningsvis i Spanien och hänger på motellet med Emma och letar bostad:)

Blandade känslor..Kommer sakna så många här... Men å andra sidan har jag ju min söta Emma i samma stad och min älskling Emilie i samma land. Och ni andra som jag tycker om kommer ju och hälsar på mig. Jag kommer gråta ihjäl mig ikväll när jag ska säga hejdå til mamma och pappa. Kommer sakna mamma som gör ALLT för mig ALLTID. Och pappa som alltid får oss att le och är jordens snällaste. Och Eric fast han är dryg för det mesta men endå min LILLA bror.

SÅ...
La aventura puede empezar!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Och vi kommer att sakna vår bästa tjej! //Mamsen,papsen och Eric

2008-09-22 @ 22:13:31
Postat av: Emelie

Så klart jag kommer och hälsar på ;) Hoppas det löser sig med bostad o allt nu. Hör av dej om du har nå planer på att dyka upp hemma något fram över, även om jag vet att du nyss har åkt :) Lycka till med allt! Kramisar Emelie

2008-09-24 @ 18:47:47
Postat av: Erik

HAHA! "Och Eric fast han är dryg för det mesta men endå min LILLA bror" trodde du menade mig först, men du menade ju ERIKOSKAR! :D

2008-10-01 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback