Hej Emma..

Du har ju ingen blogg ännu,så därför får du ett eget inlägg ha ha.

Tycker du???Jag som klippte mig för två veckor sedan och tyckte att hon klippte bort fem cm för mycket,bitter ja va!! Ha ha de e på tiden,jag som försökt knuffa in dig under saxen hela våren ;).

Och hej alla andra,nu kan ni också börja läsa, för visst läste ni inte det som stod innan.....?

Jag har varit i Linköping i veckan. Hälsade på hos Vladimir.. Det var kul att se honom. Vi åt lite Thaimat, mycket glass och kakor hela tiden. Hann även med att träffa Emilie,lunch på stan och en bulle hemma hos henne,de va mysigt. Hon flyttar faktiskt till Valencia idag,spännande. Och snart är det dags för mig att packa väskan.

Nu ska jag ut och äta afterwork med familjen!

PUSS till er.

Kommentarer
Postat av: Emma

ja vet att ja inte har en blogg ännu... men ja ska ju skaffa en som du kanske redan visste.. Vänta bara!!!!!!!!! Så du vet så blev det lite kort på mej med...

2008-09-13 @ 11:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback