BRA planering..

Först nu inser jag att min planering inför de kommande dagarna inte är den bästa.

På fredag åker jag till Oslo och stannar där till söndag. På söndag kväll kommer jag hem. På måndag åker jag iväg och måste ha min flyttpackning med. Först tänkte jag börja packa inför flytten typ nu i dagarna. Men det går ju inte! Nu måste jag ju ha väskan och packa inför Norge istället. Det kommer bli en panik-packning på söndagkväll för min del. Men när jag tänker efter så blir det nog inte så jobbigt iallafall. Allt som ska med finns här i rummet, jag är inte så utspridd faktiskt.






Snart ska jag ut på stan och träffa Emelie, vi ska äta lunch och uppdatera varandra om allt som hänt sen sist. Alltid för långt tid mellan gångerna vi ses.

Sen ska jag till systemet, har fått en stor-beställning från Oslo och sen ska jag ladda lite till mig själv också. Personalen kommer tro att jag är en törstig en.....=)


Nu ska jag sminka mig och borsta håret!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe ja vad skulle tanten tro? ;) får se till att ses lite oftare i fortsättningen =) jag får helt enkelt ta flyget till Barcelona innan vintern! hoppas du får en trevlig helg i oslo. :-)

2008-09-17 @ 22:34:31
Postat av: Sofia

Hej Sara! Mycket som händer för dig den närmsta tiden! Vad ska du göra i Oslo?



Jag har vart i Sevilla i fyra dagar nu och börjar väl fatta att det är på riktigt nu... Idag ska jag flytta till lägenheten där jag ska bo, åh jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas. Tidigare har jag inte alls vart nervös för skolan utan tänkt på allt annat, men nu börjar jag bli väldigt orolig. Jag har ingen aning om vart jag ska första dagen!!??



Hur känner du inför avresan? Har du hittat boende? man är så himla nyfiken på hur det går för alla andra :)



LYCKA TILL och en STOOR KRAM




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback