Bakning..

När jag var i Linköping i veckan bjöd Emilie på bulle och kaka som hon hade bakat. Man kan nog säga att jag bev lite inspirerad så idag slår jag på stort gott folk!!




Chokladrutorna är klara och kolla vad fina de blev!!Tyckte det blev alldeles för lite chokladglasyr först så jag gjorde en dubbel sats,är ju endå det som är på som är godast=).



Är mer misstänksam mot min sockerkaka som står i ugnen nu. Ser inte ut som en sockerkaka alls, mer som en bagel från Mcdonalds? Konstigt det,men den kanske blir fin när jag tar ut den.




Ska passa på och fika flera gånger innan klockan halv tre då jag ska till tandläkaren så att jag kan lova att sluta med att äta godis och dricka cola varje dag.


Trivs ganska bra på min ledighet måste jag säga=)Inte så dumt och glida omkring,kolla på tv och baka.Haha. Lite rastlös kanske jag är iallafall.

Imorn blir det en tur med Emma,vi ska kolla i affärer någonstans=)Min plan är att bara kolla..för nu måste jag spara. Var i Västerås igår och hittade ganska mkt fint nämligen såååå..att...

Nu ska jag kolla till min stora bagel i ugnen.

Hade braaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback