Back to reality..

Varken haft tid eller lust att skriva ngt på hela sommaren. Men nu är jag back on track. Mer sugen än nånsin.

Avslutade min telenortid med SA i stockholm. Det är menat som en kickoff men jag fick väl mer ett avslut. Var som tur var inte ensam om det, hultan åt bigmac med mig på rummet medan de andra var på aktiviteter. Jag brukar inte bli sentimental,men ibland så. Samma sak när jag skulle hem från Spanien förra hösten, hade precis kommit in i det och trivdes. Så är det slut liksom.


Hänt mycket sen sist. Från att vara två-i-ett till att bli en-i-en..Ni fattar. Det är väldigt konstigt efter alla fem åren. Ska inte tänka för mycket eller fundera på varför,tror man lätt blir ledsen då. Att säga att man känner sig lita halv känns kanske klyschigt,men så är det ju och kommer säkert vara så ett bra tag till.Men det viktigaste för mig är att det var den bästa tiden i mitt liv. Och det här var nog det bästa för oss. Nu börjar nya tider,som ska bli lika bra.

Åker till Barcelona den 23e. Det närmar sig. Vilket ångest jag har haft. Och har. Varför är jag så velig? Jag vill åka,men samtidigt är det så mycket annat som jag vill göra istället. Och allt på samma gång.

Skönt att skirva lite. I´ll be back before you know....



Jag och Anna. Vaaar e boxen......???


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Sara! Va långt hår du har... Imorrn åker mitt.. På tiden va???

2008-09-10 @ 12:47:04
Postat av: Linn

ÅH vad fina ni är! jag kommer allt att sakna mina små blondiner!

Kul att man hittade dig här (via facebook såklart ;) så att man kan få följa din resa lite!

Ha det nu så jätteskönt i spanien och ta hand om dig!

Tack för den här sommaren Sara, välkommen tillbaka ANYTIME!

Kramar Linn

2008-09-18 @ 10:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback