Wienerschnitzel..

Var ju valdigt gott kan jag saga. Kom dit vid tio och var dohungrig, borjade ata vid halv tolv och da var jag annu med dohungrig och vissa kunde inte forsta hur jag kunde ata SA mycket. Flera Scenhnitzlar och ngra lass potatisgratang, jag kande inte sparr ha ha.

Tiden gick jattefort, men vi hann med att spela olspelet med svenska regler innan det var dags att aka vidare. Tanken var att jag skulle hem. Nano akte med mig i taxin men val utanfor min dorr kommer jag pa att jag nog vill ga ut enda. Sa vi akte vidare till OttoSuts och motte upp de andra.

GRYMT bra musik pa nedervaningen sa vi dansade nonstop. Plotsligt sag jag att jag hade fatt ngt i haret, det var tuggummi, snacka om att jag fick panik. Tur jag hade mina sma homies som inte var sena med att hjalpa till. En borjade gora sax-rorelser, som om att han skulle fa klippa av en decimeter av mitt har. NEJ! Isen fick bli hjalp istallet. Isade haret ett tag och kammade och ngra hartussar fattigare sa blev jag iallafall av med tuggummit sa festen kunde fortsatta.

Folk borjade droppa av under kvallen. Tillslut var det bara jag och Viler kvar och vi dansade omkring till halv sju. Efterat var vi nojda och glada och konstaterade att vi alltid ar de sista som gar hem. Men vi tror att det ar for att vi ar lite ekonomiska, har man betalat 15 euro sa kan man ju inte bara vara kvar ngn timme inte ;) Jag som hade fribiljetter hemma,men de hjalpte ju inte sa mkt nar de lag i hyllan. Akte taxin hem och somnade gott.

Emma ringde runt tolv, da fanns det inte chanser i varlden pa att jag skulle ta mig upp. Jag sover ju som bast runt tolv vetu.... Vid tre kom jag upp iallafall, lite bittert med tanke pa att det ar jattefint vader idag. Emma ligger i marinan och pluggar, solar och lyssnar pa musik. Och har sitter jag, min dag har nyss borjat.

Idag ska jag gora en uppgift infor morgondagens lektion i contabilidad financiera. Egentligen skulle jag behova plugga lite mer i matten ocksa. Men efter en san har hard helg kanner jag mig inte helt i form for det. Framover ska jag bara ga ut en dag varje helg,sa kan man ta vara pa de fina dagarna ocksa. Som tur ar har vi inga lektioner pa onsdag och torsdag, da ska jag ta igen massa saker har jag tankt.

Olspelet med svenska regler!



Viler och Alex                            Sara och jag                            TEAM-foto;)Man kan se vart tuggummit satt i min lugg.
                


Puss pa er


Kommentarer
Postat av: clara

Häj häj! Vilken partyprinsessa du e Sara :)

Du, jag tänkte höra med dig om du vet var man kan hitta vilka kurser man läser på dem olika inriktningarna på EADA? Jag ska fylla i den där lappen med vilka kurser man ska läsa därnere och lämna in till han Christos Antopolopousosospos(?)



Kram kram

2008-10-26 @ 20:10:55
Postat av: Emma

Ja Sara har tagit min tron i min frånvaro den här helgen.... men ja kommer tillbaka.. Tycker att du ska lära dej nu att man ska äta innan man ska gå på middag här... Vi svenskar äter muy temprano.... Clara: Det är lite svårt att veta vilka kurser man läser nästa termin för de står inte nånstans på hemsidan.. Ja visste inte vilka kurser jag skulle ha förns ja fick schemat... Så skicka ett mail till nån på Eada som kan hjälpa dej...



Puss på dej Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback