Sockerberoende..

Idag har jag forst varit i skolan. Efterat gick vi ngra stycken till en bar i narheten for att ata och dricka ngt. Jag drack vitt vin..Det var gott.. Men sa maten..Tog en baguette med bacon. I forsta tuggan kande jag ngt valdigt hart..Och i andra ocksa..Den tredje var inget undantag. Lyfte pa overdelen och kollade vad som egentligen var dar, det var BEN i baconen. USCH sager jag bara. Inte saa gott. Men fick ata brodet med tomat och olja istallet.:)

Sedan skulle vi faxa in ett certificate of arrival till Linkoping. Jag och Luis hittade ett litet internetstalle dar dem gjorde det..Och Emma du hade ju redan forsvunnit men jag foljer med dig nar du gor din=).

Pa vagen hem gick jag forbi en liten salong och laste pa deras skyltar. Om jag fattade ratt sa hade de en metod som gor att man blir av med sitt sockerberoende. Det vore ju ngt for mig...Tycker jag provar olika saker hela tiden. Fick for mig att det ar battre om jag koper ett glasspaket,for da behover jag inte kopa godis hela tiden, utan jag har det dar glasspaketet och ta lite ur varje dag. LITE...MMM det gar inte! Det ar ju redan slut efter en och en halv dag. Sa idag fick jag kopa ett nytt, kopte Carte Dórs temptation for cookies.

Seriost sa tror jag inte att det har ar normalt. Det ar inte bara sa att jag blir sugen pa ngt gott som forut. Utan nu maste jag ha ngt,annars kanns det som jag ska svimma, typ!! Tror jag maste gifta av mig pa ngt satt. Vara utan i tva veckor och sen kanske jag inte ar sugen mer. Men det ar ju svart..

Frukt fungerar faktiskt...Ar nog egentligen basta losningen. Mandarinerna jag kopte har om dagen var goda ocksa. Jaja,jag aterkommer med mer info om min avgiftningsperiod som jag planerar att starta pa mandag (kan ju inte borja nu nar jag har kopt ett nytt glasspaket).

Ikvall ska vi ata middag ute ngnstans klassen och sedan ga ut. Det ska bli roligt! Hoppas pa att fa se ngn bra club eller ngt discoteca nu. Har ju mest blivit barer hittills:)


Mitt nyforvarv i frysen.....

Ar ju sjukt gott...




Har kommer mitt nya liv. Men seriost, hur kul ser det ut med en brocolli????



Kommentarer
Postat av: mamma

Puss och kram från oss!

2008-10-10 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback