Turistbaren..

Igar drog jag pa mig klackarna. Mest for att kompensera mitt risiga har. Bitter nar jag markte att jag hade glomt min spray i Emmas vaska, da var det inte ens ngn ide att torka haret. Blott har i en knut, ni kan ju tro att jag kande mig HET.

Ar ju lite jobbigt att ga i klackisar maste jag saga. Sa bestamde mig for att ta tunnelbanan. Val dar nere med biljetten i handen borjar jag ana lite orad... Ser ingen gron linje som jag vet att jag ska aka med. Fragar en info-man och han svarar att jag maste ga ut och upp ur tunneln. Gar ut och fortsatter ga, men ser ingen till tunnel!!! Slutar med att jag gar hela vagen till Plaza Catalunya och tar tunnelbanan dar ifran (en station) till Liceu dar jag mote upp Emma.

Vi gick forst till ngn liten bar dar vi var nastan ensamma. Fortsatte till en dar det var lite mer folk och sjukt ackliga drinkar med mer sprit an annat. Jag tycker inte ens om sprit och kanske dumt att lara sig dricka drinkar i Spanien... Sedan kikade vi in pa motellet for att se om ngra vi hade traffat forut var dar,men inte. Sa vi fortsatte till turistbaren dar det var ganska skont:).

Hungriga var vi runt ett. Blev en pita med kyckling for mig,smakade bra. Taxin hem och trodde jag skulle somna pa direkten,men naaaa. Jag tror inte ens jag somnade,kollat pa klockan hela natten. Kan man va for trott for att somna?

Gick iallafall upp for en kvart sen eller ngt. Verkar vara ganska tomt i lagenheten. Men fick nyss sms om att vi ska ata mat tillsammans har hemma imorn klockan tva,trevligt med lite gathering:).

Haller pa och tvattar. Lite orolig ar jag....Program och grader var redan installt som jag ville ha det. Men sa fanns det en till sak med alternativ som stod pa noll. Jag har ingen aning vad det ar fornat...Men chansade och tryckte in 30? Maste val va battre med lagt an hogt? Aterstar att se om jag har ngra klader kvar efter detta..

Igar motte jag forresten lgh-agern i trapphuset. Han hade kopt en stor ram till mej dar man far plats med flera foton. Namnde att jag hade lite kort med mig..Men jag menade ju bara att jag skulle stalla dom pa skrivbordet...Men det var snallt.

Idag vet jag inte vad som hander. Ska iaf vanta pa tvatten till att borja med.:) Och kanske ta lite kort har hemma.

Kommentarer
Postat av: pap

var vattnet på?

2008-10-03 @ 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback