Torsdag..

Redan torsdag. Helt konstigt vad snabbt veckorna gar har.. Tyckte nyss det var fredag och vi var pa Ikea..Och det ska vara en vecka sedan. Jag sager da det...

Det var valdigt skont att fa sova lite extra imorse. Fick enda lite panik nar jag sag att klockan var tio och jag i vanliga fall borjar halv tio,men kanslan nar man inser att man inte maste ga upp ar ju ganska skon.

Idag har jag forsokt med att krympa en troja. Den har av ngn anledning blivit uttojd sa jag korde den i 60 grader och hoppas pa det basta.

Har last ett av casen som vi har till imorgon nu i formiddags. Nu tankte jag snart kaka lunch..Jag ar dohungrig..Men haller pa och forsoker vanja mig vid att ata senare..Ska vanta till klockan tva, da blir det torsk med potatis och gronsaker :) Det later valdigt gott sa jag hoppas jag lyckas med det kulinariska. Och efter lunchen ska jag skriva min Plan de acción all night long..

Emma ringde,hon ar sjuk pa riktigt, 39 graders feber hade hon suttit i skolan med. Men lararen tyckte att hon sag hangig ut sa hon fick ga hem. Stackars. Ar konstigt det dar med att man bara far vara borta 2 dagar pa ett ar.. Ar det sjukdagar eller ledighets dagar? Tror inte ens den spanska befolkningen kan klara av att vara sapass friska.

Sitter och funderar lite pa helgen.. Fick inbjudan av tysken Stefan om en middag pa lordag da det ska serveras wienerschnitzel direkt fran Tyskland. Later gott sa klart jag ska dit och aaaata lite.:) Om jag inte ar helt ute o cyklar sa kmr vi med storta sannolikhet ga ut sen.

Men nu ar det sa att det finns en annan rolig fest att ga pa ocksa. Pa fredagen, imorgon alltsa. En fest for de tre privata universiteten/hogskolorna har i Barcelona pa Shoko. Det later ju ganska roligt det med... Men problemet ar ju att jag inte orkar tva dagar!!! Och dessutom MASTE Plan de acción bli klar i helgen,sa en pluggdag behover jag.

Vilket dilemma va! Men schnitzel-middagen tanker jag inte missa.. Jag behover alltsa inte valja en.. Utan fragan ar om jag ska ga ut imorn ocksa..Isafall maste jag skriva in mig pa listan pa facebook namligen..Det finns for mycket kul..

Nu ska jag ga till koket. Lar ju ta tjugo minuter att fixa maten sa da far jag ata prick tva. Perfecto=)

Hade gott hajhaj







Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Sara!

Hoppas fisken smakade bra. Vilken härlig omelett du hade gjort igår. Det bjöds på ärtsoppa och pannkaka på jobbet idag, gott. Tråkigt att din kompis är sjuk, hoppas hon kryar på sig snabbt.

Ha det bäst! Mamma

2008-10-23 @ 15:03:07
Postat av: Emma

Ja hade gåt ut båda dagarna om jag inte vore sjuk... nu har jag sovit... ska gå upp å ta en dusch så kanske ja piggnar till lite.. Ipren skulle sita fint också... Det känns som hela magen ska vända sig ut och in när jag hostar... Hoppas jag inte behöver gå till skolan imorrn....

Postat av: Pap

Braaa mera rester åt folket. Det slängs aldeles för mycket mat. Det går bra att äta omelett utan att vända den. Puss o kram

2008-10-23 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback