Sjuk..

Jahaja det var nog precis som jag anade..Vaknade upp imorse med halsont,huvudvark och konstigt ont i nacken..

Idag ska jag tycka synd om mig sjalv...Och gora fragorna i parmen..For det var tydligen fler an jag visste. Jag ar alltid lite optimistisk nar det galler santdar.. Trodde det bara var del 1..En gang i tiden pa hogstadiet gjorde jag ett fysikprov,tyckte det var jattelatt, nar vi fick tillbaks det sag jag att jag hade missat baksidan pa pappret. Var ganska missnojd efter det kan jag saga.

Maste aven packa infor mandag och tisdag. Ska namligen aka till skolans training centre i Collbató. Vet inte riktigt vad som hander dar, men man ska genomga ngn typ av proffessionell utveckling i fyra steg, och det har ar steg ett. Skulle nog varit lite mer sugen om jag va frisk,just nu kanner jag bara for att ligga i sangen...

Image

puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Som sagt du är inte ensam om att vara sjuk... Jag orkar inte göra frågorna... men måste... Troligtvis kommer jag nog ställa in dejten ikväll.. vet inte om jag orkar. Vi hörs senare!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback